Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Publicistika na internetu
MORAVCOVÁ, Markéta
Diplomová práce na téma Publicistika na internetu se zabývá užitím jazykových prostředků, zejména v rovině lexikální a syntaktické, v internetových denících. Vychází z analýzy deníků Neviditelný pes.zprávy.cz, Novinky.cz, Ihned.cz a Politikon.cz. z období květen 2006 až říjen 2006. Práce není členěna na část teoretickou a praktickou, ale praktická část následuje bezprostředně po teoretickém tvrzení. Práce se tak stává přehlednější a lépe pochopitelná. K vlastnímu členění je využito kapitol. V úvodu je podána obecná charakteristika jednotlivých deníků, publicistického stylu a charakteristika komentáře jako útvaru publicistiky. Podstatnou část práce tvoří kapitoly, v nichž jsou rozebírány konkrétní příklady užití jazykových prostředků v internetové publicistice (Frazeologická spojení, Nepřímá pojmenování, Módní výrazy, Expresivní výrazy aj.) V závěru jsou v příloze uvedené příklady některých komentářů jednotlivých deníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.